Op een werkplek in de Cloud werkt u net als op uw huidige computer of laptop. Programma’s en gegevens zijn op dezelfde manier te gebruiken. U kunt online beschikken over alle standaard onderdelen van Microsoft Office 365, zoals Word, Excel, PowerPoint, Publisher, Outlook, Teams, etc. U kunt zelf een pakket van applicaties samenstellen, desgewenst inclusief uw bedrijfsspecifieke toepassingen. Door de licentievorm bent u altijd verzekerd van de nieuwste versie. En uiteraard bent u beveiligd met een uitstekende antiviruslicentie en worden uw bestanden direct geback-upt.
Werkplek in de Cloud, overal werken waar en wanneer u maar wilt
Door een abonnement te nemen op een werkplek in de Cloud is uw bedrijf verzekerd van een up-to-date en veilige werkplek met de vertrouwde software die u en uw medewerkers al kennen. Met een werkplek in de Cloud kunt u uw organisatie veel onderhoudskosten besparen en verhoogt u het gebruiksgemak. Ook wordt er van alle bestanden een back-up gemaakt en houden wij ze virusvrij. Als uw laptops of computers worden gestolen of beschadigd raken door calamiteiten als brand, blijven uw bedrijfsgegevens dus gespaard. Het datacentrum wordt 24 uur per dag bewaakt en werkt met de nieuwste filters om virussen en spam te onderscheppen. Een zorg die wij voor u uit handen nemen, zodat u zich kunt concentreren op uw dagelijkse werkzaamheden. De 24-uurs economie leidt tot flexibilisering van de werktijden. Om files te vermijden en vanwege de corona-perikelen wordt er steeds meer thuis gewerkt. Maar klanten verwachten nog steeds direct antwoord op elke vraag.
Een werkplek in de Cloud biedt uitkomst. Daarmee hebben werknemers op elke plaats via een internetverbinding toegang tot alle programma’s en gegevens.
Met een werkplek in de Cloud hoeft u niet te investeren in kostbare licenties voor de nieuwste kantoorsoftware en servers voor de opslag van gegevens. Alles is bij de abonnementsprijs inbegrepen. U betaalt een vast bedrag per maand dat afhankelijk is van het aantal applicaties dat u op een werkplek beschikbaar wilt stellen.
De voordelen op een rijtje:
- All inclusive prijs per maand, dus inclusief onderhoud, back-up, server en licenties etc.
- U bespaart fors op softwarelicentiekosten, onderhoud, beheer, upgrades en elektriciteit.
- U heeft GEEN eigen server meer nodig, ook geen IT-personeel.
- Gebruiksgemak door standaardisatie van uw werkplek (training niet nodig).
- Werken waar en wanneer u maar wilt, dus ook vanaf huis of vanaf de andere kant van de wereld
- Uw data wordt veilig opgeslagen in ISO9001 en 27001 gecertificeerde externe datacenters in Nederland. Ook het NEN7510 kwaliteitssysteem is geimplementeerd t.b.v. data-opslag in de zorg.
Aangesloten bij
Contact
Easy2Begin B.V.
Curieweg 9
3208 KJ Spijkenisse
Tel 010-7600136
Fax 010-7600132
E-mail info@easy2begin.nl
K.v.K. 72069929
BTW 858972840B01
Bank 1 NL12ABNA0578892561
BIC ABNANL2A
Openingstijden
Maandag 09:00 – 17:00
Dinsdag 09:00 – 17:00
Woensdag 09:00 – 17:00
Donderdag 09:00 – 17:00
Vrijdag 09:00 – 17:00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten